Bihevioralni dizajn za promjenu ponašanja
Kako dizajnirati proizvode tako da potaknemo i održimo pozitivnu promjenu ponašanja i koja je uloga psihologije u tome?
Vrsta točke:
Online interaktivna radionica
Opis točke:
Što aplikacija za učenje stranog jezika, marketinška kampanja za cijepljenje protiv koronavirusa i apeli ekoloških aktivista za odvajanjem otpada imaju zajedničko? Sve ove aktivnosti žele na neki način utjecati na ponašanje ljudi i promijeniti ga. A kad pričamo o ponašanju i o tome što sve na njega utječe, ustvari pričamo o psihologiji. Pristup bihevioralnog dizajna prevodi spoznaje iz psihologije motivacije i ponašanja u dizajn komunikacija i proizvoda kako bi takvi pokušaji utjecanja na ponašanja ljudi bili znanstveno utemeljeni, a pozitivna promjena ponašanja vjerojatnija i održivija.
Dob: 18+
Izvođači:
Nikola Erceg
Filozofski fakultet Zagreb
Nikola Erceg asistent je na Katedri za psihologiju rada na Odsjeku za psihologiju FFZG-a. U svom istraživačkom radu bavi se individualnim razlikama u racionalnosti prosuđivanja i donošenja odluka. Svoje istraživačke radove objavljivao je u nizu inozemnih i domaćih časopisa. Osim toga, jako ga zanimaju teme ih psihologije marketinga, motivacije, promjene ponašanja i poduzetništva.
Zvonimir Galić
Filozofski fakultet Zagreb
Zvonimir Galić je pročelnik Katedre za psihologiju rada na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Njegovi glavni nastavni i istraživački interesi fokusirani su na primjenu (najnovijih) istraživanja iz motivacije i donošenja odluka u organizacijskom i potrošačkom ponašanju. Njegova istraživanja objavljena su u vodećim međunarodnim časopisima koji se bave psihološkim aspektima upravljanja ljudskim potencijalima odnosno organizacijskom psihologijom.