Kako korisnike pitati glupa pitanja na pametan način?

Vrsta točke:

Predavanje

Dvorana:

D3

Termin:

11:00 – 11:45

Opis točke:

Da biste osmislili ili unaprijedili svoj (digitalni) proizvod ili uslugu, trebate ljude pitati “glupa” pitanja.

Biste li ovo koristili? Koliko biste ovo platili? Što vas smeta u našoj aplikaciji?

Problem s tim glupim pitanjima je da vam ljudi na njih daju – glupe odgovore: Mislim da bih koristio… A ne znam, valjda oko 10 eura… To što vam je aplikacija žuta…

Na ovom predavanju proći ćemo tehnike iz primjenjene psihologije koje možete koristiti kako biste postavili ova pitanja na način da dobijete zaista relevantne i korisne odgovore.

Predavanje je namjenjeno svima, a vjerojatno će najkorisnije biti osobama koje rade na unaprijeđenju poslovanja kroz osmišljavanje ili poboljšavanje usluga.

Za koga je namijenjeno?

Srednjoškolci, Studenti, Odrasli

Predavači:

Ante Pelivan

O predavaču:

Ante Pelivan diplomirani je psiholog s iskustvom u digitalnom marketingu, CX savjetovanju te IT-u gdje primjenjuje psihologiju na stvarnim poslovnim i komunikacijskim problemima. Trenutno je product manager u tvrtki Resonate na projektima za domaće i strane klijente te predaje na Sveučilištu Algerba Bernays na kolegijima o psihologiji potrošačkog ponašanja i korisničkog iskustva.