Kako nas marketinški stručnjaci guraju u (ne)željene kupnje

Psihologija u podlozi marketinških poruka i taktika
Vrsta točke:

Predavanje

Dvorana:

D6

Termin:

18:00 – 18:45

Opis točke:

Marketinški trikovi uvijek djeluju na neke druge ljude, nikad na nas. Barem tako svatko od nas misli. Ipak, istraživanja iz domene psihologije potrošača pokazuju da smo uglavnom u krivu. Većina nas s vremena na vrijeme potpast će pod poneki „marketinški trik“ i potrošiti novce i kad to ne želi. Problem je što toga često nećemo biti svjesni. Cilj ovog predavanja je osvijestiti različite načine na koje marketinške poruke i taktike iskorištavaju naše urođene psihološke tendencije kako bi nas pogurale prema trošenju novca, čak i kad to nužno ne želimo.

Za koga je namijenjeno?

Srednjoškolci, Studenti, Odrasli

Predavač:

Nikola Erceg

O predavaču:

Nikola Erceg je viši asistent na Odsjeku za psihologiju FFZG-a. Bavi se istraživanjem marketinških trikova i racionalnosti kod donošenja potrošačkih i drugih odluka. Zna sve o tome. Svejedno kupi deku na prodajnoj prezentaciji. Šta ćeš.