Psihologija i neuromarketing
Neuromarketing: kako brandovi utječu na vaše odluke na podsvjesnoj razini
Vrsta točke:
Online interaktivna radionica
Opis točke:
Točka bi započela prikazom videa s marketinškom porukom koja sadrži subliminalne signale. Nakon toga sudionicima obrazlažemo što su upravo gledali u terminima neuromarketinga te držimo predavanje o tome kako neuromarketing funckionira, što su mu prednosti, a što mane.
Izvođači:

Marija Vlahović, Ivan Kranjčić, Maja Kolanović, Juraj Sušek i Arian Peharda
Filozofski fakultet Zagreb
Mi smo Ivan, Maja, Arian, Juraj i Marija, studenti diplomskog studija psihologije na Filozofskom fakultetu. U posljednje nas je vrijeme zainteresirala tema neuromarketinga kao izrazito popularnog, no i etički upitnog spoja neuroznanosti, psihologije i marketinga. U našoj ćemo vam točki prikazati kako veliki brandovi koriste fiziološke i neurološke reakcije ljudi i utječu na našu podsvijest s ciljem da primijetimo, kupimo i nastavimo koristiti određeni proizvod.